קידום מכירות
You are here: דף הבית מאמרים

קידום מכירותקידום מכירות חשוב במיוחד בתערוכות חשובות, כנסים או סמינרים. מוצרי פרסום לקידום מכירות יעשו עבורך 85% מהעבודה הנדרשת על מנת להשאיר את הקהל ליד הביתן או הדוכן שלך. 

קידום מכירות הוא מרכיב שיווקי חשוב בכל עסק, שנועד לייצר מכירות מיידיות. קיימות שיטות רבות בהן תוכל להגביר את ההכנסות של הארגון שלכם באמצעות קידום מכירות. כיצד תוכל להפיק מקידום מכירות יותר ממה שהמתחרים שלכם יכולים להשיג ? הסוד הוא פשוט מאד :זה לא צריך לעלות לכם יותר כסף, זה לא יגזול מזמנכם, אלא ידרוש רק קצת יותר תשומת לב לפרטים הקטנים. בעולם של שיווק תחרותי, קידום מכירות הוא אחד ממרכיבי השיווק הכי חשובים של כל ארגון. קידום מכירות הוא המאמץ ליצור ולייצר מכירות באופן מיידי. מאמצים לקידום מכירות עשויים להיות מגוונים ובשיטות שונות, אבל המשותף לכולם הוא הצורך להגדיל את הביקוש בקרב הלקוחות, ולעורר מודעות למוצר או לשירות שלכם. אם מצאת את הערך המוסף שלך ויש לך מענה מהיר לצורך קיים, עלית על הנוסחה לקידום מכירות מעולה.

קיימות, כאמור, שיטות מכירה מגוונות בהן תוכלו לנקוט על מנת לקדם את המכירות של הארגון שלכם.

1. פניה טלפונית ללקוחות בהצעה שיווקית. ישנם מקרים בהם לאחר שיחת מכירה טלפונית, הלקוח לא זוכר עם מי דיבר. אין לו שום פרט עליך. מאידך, היתרון של שיטת הדיוור הישיר הוא באפקטיביות המיידית שלה. כלומר – דיוור ישיר הוא מקדם מכירות זמני. בנוסף, קיימים היום חוקים שונים בנוגע להיתר שימוש ברשימות תפוצה ללא הסכמת הלקוח. לפני שאתם פותחים בדיוור ישיר ללקוחות במאגר שלכם, עליכם לבקש את הסכמתם ולפעול על פי החוק.

2. קידום מכירות באמצעות הגרלות, מבצעים ופרסים. מי לא רוצה לקבל מתנות? אחד האמצעים היעילים ביותר בקידום מכירות הוא הצעה לקבל פרס או מתנה בעקבות רכישה. כך למשל, לפעמים חברות משקאות עורכות מבצעים בהם יש לגלות אותיות או מספרים בתחתית הפקק, עיתונים מציעים קודים שונים לזכיה בכסף ועוד ועוד. אתם לא חייבים להציע פרסים בשווי אלפי שקלים, אבל תוכלו אולי להציע החזר כספי במסגרת הגרלה, מוצר חינם או אפילו הנחה לרכישה חוזרת. זו דוגמא מובהקת לשימוש בכלי זה כקידום מכירות מהיר ומיידי. כמו כן, פרסומות רבות באינטרנט משתמשות בנוסחה זו לקידום מכירות באתר שלהם, היינו : הקלק - קבל"

3. השתתפות בכנסים ואירועים כאמצעי לקידום מכירות. השתתפות בכנסים ואירועים מקצועיים שונים הנוגעים לתחום שלכם, היא דרך מצויינת לזכות בחשיפה ולהתשמש בקידום מכירות ככלי אינסטנט. בכנס תוכלו לפעול בדרכים מגוונות – החל ממתן חסות, הקמת דוכן או אפילו מתן הרצאה מקצועית. אפשרות אחרת היא פשוט להסתובב בין באי הכנס ולחלק כרטיסי ביקור, לראות ולהראות. קידום מכירות איכותי מתבצע על ידי פנייה ישירה לקהלים שהם "אוהדים בכוח" של המוצר (כדוגמת פייסבוק) ודואגים להגדיל את נאמנותם למוצר ואת הקשר הרגשי שלהם אליו, כך שאותו קהל ראשוני הופך בשלב מאוחר יותר לכלי קידום מכירות בפני עצמו, כשהם פונים לקהל המשני (מכרים ועמיתים של הקהל הראשוני) ומשכנעים אותם בתועלת של המוצר המפורסם. לסיכומו של דבר, קידום מכירות יכול להתבצע בכמה שלבים. בין אם מדובר על קידום מכירות מיידי או לטווח הארוך, הרי שהמטרות אותן נרצה להשיג חייבות להיות ברורות. קיימים כלים רבים להשגת מטרות אלה. חלקם קלים לביצוע וחלקם פחות אך ככל שנרבה בשימוש בכלי זה או אחר, כך קידום המכירות שלנו יהפוך לחלק אינטגרלי מהעסק שלנו.

קידום מכירות להשגת תוצאה לטווח הארוך

1. קידום מכירות באמצעות דיוור ישיר. פנייה ישירה , אחד על אחד, אל הלקוחות שלכם היא אמצעי פשוט ונוח לקידום מכירות. דיוור ישיר עשוי להיות באמצעות אי-מייל או באמצעות מכתב, מוצר פרסומי או פרוספקט שנשלח ללקוחות. ישנן חברות שבוחרות בחלוקת עלונים בתיבות דואר או פניה ישירה לאנשים ברחוב.

2. שימוש במוצרי פרסום וקידום מכירות. ישנם מוצרי פרסום וקידום מכירות רבים שאתם יכולים לחלק ללקוחות קיימים או פוטנציאליים כחלק ממסע קידום מכירות. ישנם סוגים שונים ומגוונים של מוצרים עליהם ניתן להדפיס לוגו של הארגון או כל פרט שיווקי אחר. מוצרי קידום מכירות עשויים להיות כובעים, חולצות ומוצרי טקסטיל שונים, מוצרי מחשב כגון פד לעכבר, דיסק און-קי וכדומה, חפצים שונים כגון כוסות, מגנטים, עטים ומחזיקי מפתחות וגם מוצרי נייר שונים כגון קופסאות,מחברות ועוד. פניה ללקוחות באמצעות מוצרי קידום מכירות עשויה להיות אפקטיבית מאוד מאחר והמוצרים במרבית המקרים נשארים אצל הלקוח וכך הוא זוכר אתכם.

למשל, אם מעבדת מחשבים נתנה ללקוח מגנט שאותו הוא שם על המקרר – בפעם הבאה שיחפש מעבדה לתיקון המחשב קיים סיכוי גבוה שהוא יפנה לאותה מעבדה. החיסרון במוצרים לקידום מכירות הוא בכך שהם לא תמיד מובילים לתוצאה מיידית, אלא לקידום מכירות ארוך טווח – המהווה גם את היתרון של שיטה זו. הפצת מוצרי פרסום וקידום מכירות כגון מוצרי לוגו או מוצרים הנושאים את הלוגו של החברה שאת מוצריה אנו מקדמים, זו באמת אחת הדרכים היעילות לביצוע קידום מכירות. ההיגיון שעומד מאחורי שיטה זו היא לשתול בתודעת קהל היעד זיקה חיובית למוצר שאנו מפרסמים (לדוגמא: מכונית), על ידי יצירת הקשר חיובי באמצעות מוצר גישור שהפצנו בקמפיין קידום מכירות (לדוגמא: מחזיק מפתחות). קידום מכירות בעזרת הפצת מוצרי פרסום לקהל מקורב למוצר או לחברה, כגון עובדי החברה, לקוחות, בני משפחות ועוד מאפשר אחוז החדרה גבוה של מוצרים וגורם לזכירות המותג שלך. זכירות המותג לחיוב בקרב קהל שכזה יהיה גבוה (אפשר אפילו להתייחס לרכב ליסינג הנושא את לוגו החברה, כאמצעי קידום מכירות) והופך את הקהל הזה למפרסמים דה-פקטו של המוצר. עם נתונים קשה להתווכח ועל פי מחקר שנערך בנושא, התגלה שטכניקת קידום מכירות יעילה יותר מאשר פרסום בעיתונים, שלטי חוצות או תשדירים במדיה האלקטרונית, כך שקשה להפריז בחשיבותו של תחום קידום המכירות.

3. קידום מכירות באמצעות דוכני תצוגה. דוכני תצוגה יכולים לסייע לקדם מכירות ולהגדיל את מחזור המכירות של הארגון שלכם באופן משמעותי. בדוכן תוכל להציג דוגמאות של המוצר שלכם, פרוספקטים ועוד. חברה ליצור משקאות קלים תוכל למשל, להעניק טעימות, חברה לסכינים תוכל להדגים את יעילות החיתוך של הסכינים שלה. בנוסף, תוכלו לחלק דוגמאות חינם, עלונים, מוצרים לקידום מכירות כגון מגנטים, ניירות ועוד.

 

 

 

 

 

קראו עוד וגלו 

Yogev Brandt
אמייז מוצרי פרסום אפקטיביים
ישראל
VirtueMart
עגלת המוצרים שלך ריקה.

מוצרי USB והיי-טק
דיסק און קי
סביבת מחשב
מוצרי פרסום לטלפון נייד
גימיקים וגאדגטים
עכברים למחשב
אוזניות ורמקולים
מטען גיבוי לנייד
כלי כתיבה ומרקרים
עטי פלסטיק
עטי מתכת
עטים עם גימיק
עטים יוקרתיים
מרקרים וטושים
סטים
עפרונות
מארזים לעטים
מוצרי פרסום למשרד
מחשבונים
לשים על השולחן
תזכוריות ודפי ממו
מסגרות לתמונות
ציוד משרדי
תחתיות לכוסות
מעמדים לעטים
משטחי עכבר
מחברות, פנקסים ומכתביות
מחברות
מכתביות
פנקסים
אוגדנים
מוצרי פרסום מתוקים
סוכריות
שוקולדים
עוגיות
נשיקות מרנג
כוסות מאג ובקבוקים
בקבוקי ספורט
ספלים ומאגים
כוסות זכוכית
תרמוסים וכוסות תרמיות
מוצרי פרסום לרכב
מוצרי קידום מכירות
מוצרי פרסום לאירועים
שרוכים ותגי שם
צמידי יד
מוצרי נייר בהפקה אישית
מחזיקי מפתחות
מחזיקים עם גימיק
מחזיקי מתכת
מחזיקי מפתחות בהפקה
פנסים אולרים ופותחנים
פותחני בקבוקים
אולרים ושאקלים
פנסים וסמני לייזר
מוצרי פרסום לנופש ופנאי
אביזרי ספורט
אביזרי נסיעות ותיירות
משחקים
צידניות ותיקי פיקניק
לים ולבריכה
כסאות ערסלים ומחצלות
כלי עבודה
מחנאות וברביקיו
מטריות ושמשיות
מזוודות, תיקים ושקיות
תיקי גב
תיקי רחצה
תיקי מחשב נייד
תיקי יד
מזוודות ותיקי נסיעה
תיקי כנסים
תיקי ספורט
ארנקים
נרתיקים
תיקי קניות
תיקי צד ופאוצים
מוצרי טקסטיל לפרסום
כובעים עם לוגו
מעילי חורף
מגבות רקומות וחלוקים
חולצות מודפסות
כיסויי ראש ובנדנות
שמיכות פליז וכרבולית
צעיפים ומחממי צוואר
בגדי עבודה
מוצרים ידידותיים לסביבה
מוצרים סולארים
מוצרים מנייר ממוחזר
שקיות ותיקים לקניות
כלי כתיבה
שעונים לפרסום
שעוני שולחן
שעוני קיר
שעוני יד
שעוני רדיו
שעוני חול
מוצרי מנהלים
אביזרים לכרטיסי ביקור
מתנות יוקרתיות
מתנות לעובדים וללקוחות
מתנות דקורטיביות
מתנות לאירוח
מתנות למטבח
מתנות ומארזים ליין
מוצרי טיפוח ובריאות
מוצרי רפואה
מוצרי טיפוח
מוצרי פינוק
מוצרי היגיינה
לוחות שנה, יומנים והגדות
לוחות שנה
יומנים
הגדות לפסח
מתנות לחג
מתנות לראש השנה
מתנות לפסח
יום העצמאות
מתנות לחנוכה
מתנות לטו בשבט
הפקות מיוחדות
מוצרים חדשים

המחירים אינם כוללים מע"מ