שאלות נפוצות
You are here: דף הבית
שאלות נפוצות

איך מגדירים צבע להדפסה?

הצבע שלך הוא הזהות שלך, לכן נרצה שהלקוח יקבל מוצרי פרסום הנושאים את הלוגו שלך בצבע המדוייק שתבקש.

קיים הבדל ניכר בגווני הצבע הנראים על גבי מסך המחשב שלך לבין גווני הצבע הנראים על כל מסך מחשב אחר, ובנוסף, קיים הבדל בין צבעי המסך לצבעי ההדפסה.

לכן, כדי שנוכל להגיע לדיוק המקסימלי בבחירת גוון הצבע, נעדיף לקבל את המספר המדוייק של צבעי הלוגו שלך.

תוכל לבקש מהסטודיו שלך את מספר הצבע המדוייק, הידוע בכינוי צבע פאנטון (Pantone).

טיפ - הדפסה בצבע אחד מאפשרת חסכון משמעותי במחיר, לעומת הדפסה של מספר צבעים.

panton-colors
 

האם ניתן לראות דוגמה מוכנה?

אנו מבינים כי הלוגו שלכם הוא לב המוצר וכי חשוב לכם לקבל בדיוק את תוצאות המבוקשות.

בדיוק בשל כך אנו מקפידים ליצור הדמייה של המוצר המבוקש עם הגרפיקה שלכם, בדיוק כמו זו שתופק בפועל. 

במקרים ומדובר בייבוא, אנו משלחים אליכם תוך מספר ימים דוגמה אמיתית של המוצר ישירות מהמפעל המייצר בחו"ל, זאת באמצעות DHL או Fedex.

בכל מקרה, בין אם מדובר בתהליך הפקה המבוצע בארץ או בחו"ל תהליך ההפקה מתחיל רק לאחר קבלת אישורכם לגרפיקה.

 

מדוע איננו שולחים דוגמה פיזית לפני כל עבודת הפקה ולרוב מסתפקים בהדמיה ממוחשבת?

יש לכך שתי סיבות עיקריות:

  1. הדמיה נכונה לוקחת בחשבון פרמטרים רבים ולכן תוצאות ההדמיה הממוחשבת קרובות למציאות באופן מוחלט.
  2. תהליך הפקת מוצרי פרסום דורשת כיוון מכונות הדפסה ולכן, הפקת מוצר לדוגמא ושינוע שלו, דורש זמן רב ועולה כסף רב.
 
 

מהו זמן אספקת המוצרים?

לרוב המוצרים זמני האספקה נעים בין מספר ימים עד לשבוע ימים מרגע אישור הגרפיקה בידי הלקוח ועד לאספקת המוצרים למשרדי הלקוח.

אולם קיימים גם מקרים בהם מעורב תהליך יבוא בדרך הים, שמטבע הדברים אורך זמן רב יותר, ומגיע לעיתים עד 90 יום.

במקרים מסויימים, בהם מדובר בהזמנה דחופה, נעשה את כל המאמצים על מנת לקצר את זמן האספקה.

 

איך בוחרים מוצרי פרסום יעילים?

כאשר אנו פונים לבחור מוצרי פרסום ללקוחות או לעובדים שלנו אנחנו צריכים לשאול את עצמו מספר שאלות בסיסיות:

מיהו קהל היעד שלנו? 

מהו פלח הגילאים ומה העיסוק העיקרי שלהם? חשוב לבחור מוצר בעל ערך מוסף למקבל, מתנה שתהיה לו שימושית בסביבת העבודה, תתאים לאורך חייו והוא ייהנה ממנה.

באיזה אירוע אנחנו מעוניינים לחלק את המוצר?

בתערוכה, אירוע חברתי, אירוע פרטי או לחילופין חלוקה באמצעות הדואר ובעזרת שליחים? בחרו מוצר שיהיה רלוונטי ומתאים לאירוע. מוצר נכון יעזור ללקוחות שלכם לזכור את האירוע ואת מטרותיו.
מהי התדמית אותה אנו מבקשים לשדר ללקוחות שלנו בעזרת המוצר? נבחר במוצרים אחרים בין אם אנו רוצים לשדר מסר של יוקרה ובין אם אנחנו רוצים לשדר מסר של חברה צעירה וחדשנית.

מהו היעד השיווקי של המוצר?

חשוב לייחד את המוצר ולבחור אותו בהתאם ליעד שאנחנו מנסים להשיג בעזרתו (אמינות, זריזות, יושר, הנאות, אכפתיות וכו'). מוצר נכון יזכיר למקבל אותו את השירותים שהחברה מספקת וישדר לו את המסר הנכון.
בנוסף לכך, רצוי לבחור במתנה מקורית איכותית ומפתיעה, שתחזיק לאורך זמן, תבדיל אתכם מהמתחרים ותעזור לכם להיחקק בזיכרון.

טיפ קטן - תעבדו מבפנים החוצה; תתחילו מהעובדים שלכם, יש להם מגע עם הלקוחות יום-יום, והם עצמם בעלי רעיונות ודעות. לכן הרצת הרעיונות לקידום העסק ייתנו לך פידבק מצוין. העובדים שלכם מיד יגידו לכם את דעתם הכנה, איזה מבין המוצרים יקדם אתכם הכי טוב מול לקוחותיכם. זה יחסוך לכם זמן והוצאות מיותרות. 

עדיין לא מצאת את מה שחיפשת?

נשמח לעמוד לשירותכם ולתת לכם ייעוץ והכוונה מקצועיים ואמינים בבחירת המתנה מהניסיון הרב שלנו בתחום.

 
 

האם מוצרי פרסום הם הוצאה מוכרת?

מוצרי פרסום מוגדרים כאביזרי שיווק שווה ערך לכל אמצעי פרסום אחר ולכן מוכרים באופן מלא כהוצאה לצורכי מס ולהחזרי מע"מ.

למרות האמור, אם שווי המתנה הוא גבוה באופן יחסי, רצוי לערוך רשימה של מקבלים, כך שיש אסמכתא לכך שהמתנות אכן ניתנו ללקוחות לצורכי שיווק וקידום. 

נוסף על כן, חשוב לדעת כי שווי הטבה ללקוח מוכרת כהוצאה עד לסכום של 200 ש"ח לשנה ללקוח.

מתנות לעובדים לעומת זאת, כדוגמת מתנות לחג - מוכרים במס כמענק לעובד ועל כן יש לרשום אותם כחוק בתלוש המשכורת של העובד בסעיף שווי שימוש והן נחשבות למרכיב שכר לכל דבר ועניין.

 

 

איך ניתן להוזיל את העלויות?

לקנות בכמויות גדולות לשימוש ממושך. הזמנת פריטים בכמות גדולה יותר תקטין את עלויות ההדפסה החד-פעמיות.
לשלם במזומן.
להדפיס צבע אחד במידת האפשר – נוכיח לך שנגיע לתוצאות מעולות גם עם צבע אחד.
להזמין מוצרים מסוג דומה, אותה גלופה תשמש להדפסה חוזרת וכך תחסוך עלות עוד גלופה.
להחזיק קבצים בפורמטים מתאימים ולחסוך עיבוד גרפי מסובך.
לחסוך משלוח, במידה ותרצו לחסוך את עלות המשלוח תוכלו, בתיאום מראש לבוא ולקחת את הפריטים ממשרדנו.
זמן אספקה רגיל. בקשה לזמן אספקה דחוף מייקרת את עלויות הזמנה.

 
 

איך מדפיסים על מוצרי פרסום?

הדפסת טמפו הוא תהליך הדפסה בו אנו מעבירים לוגו או כיתוב בעל 2 מימדים (הגלופה) לאובייקט בעל 3 מימדים (המוצר).

ההדפסה מתבצעת באמצעות כרית סיליקון הדוגמת את פרטי ההדפסה מהגלופה ומעבירה אותה באמצעות לחיצה והתאמה מושלמת על גבי שטח המוצר המבוקש. כך ניתן להדפיס על מוצרים בעלי קימור, זווית או צורה שלא ניתן להדפיס עליהם בדרך אחרת.

ניתן לבצע הדפסה של מספר צבעים באמצעות שימוש בכרית סיליקון וגלופה נוספת בעבור כל צבע אותו נרצה להדפיס.

 

הדפסת משי היא תהליך הדפסה בו אנו מעבירים גרפיקה על גבי משטחים גדולים וישרים (ללא קימורים).

ההדפסה מתבצעת באמצעות רשת צפופה ואטומה המונחת על המוצר עליו נרצה את ההדפסה. הרשת מאפשרת לצבע לחדור רק לאותם אזורים מוגדרים שאינם אטומים, וכך הצבע עובר אל פני המוצר לפי הגרפיקה המבוקשת.

ניתן לבצע הדפסה של מספר צבעים באמצעות שימוש במספר רשתות, המגדירות כל אחת את הגרפיקה של כל צבע בו נרצה להשתמש.

בסיום התהליך, המוצר עובר ייבוש בתנור, בקרת איכות ונארז למשלוח ללקוח.

בשל תהליך הפקת הרשת וכיוון המכונה לכל צבע, יתרון השימוש בשיטה הוא בכמויות גדולות בלבד.

 

האם להדפיס טלפון או מייל?

 

ניתן להוסיף ללא תשלום כל כיתוב שתבקשו להדפיס בנוסף ללוגו או במקומו כגון סלוגן, טלפון, אתר אינטרנט או כתובת דואר אלקטרוני.

חשוב לדעת: 

ברוב מוצרי הפרסום שטח ההדפסה האפקטיבי אינו גדול במיוחד, לכן כדאי להסתפק בציון הפרטים החשובים לכם באמת. ככל שיהיו יותר פרטים, כך הכיתוב יהיה קטן יותר.
Sample-Graphics


 
 

האם קובץ הגרפיקה שלי מספיק איכותי?

קובץ הגרפיקה שלכם הוא הבסיס לעבודת ההפקה שלנו. לכן חשוב שיהיה כמה שיותר איכותי ושיאפשר עיבוד גרפי קל ונוח.

לרוב, אנו מעדיפים לקבל קובץ גרפי איכותי מסוג PDF וקטורי (Vectory) המתאים לשימוש בתוכנות גרפיות שונות, אך בהחלט ניתן לעבוד גם עם קבצים איכותיים בפורמטים נוספים כגון JPG, AI,TIF.


כלל אצבע לבדיקת קובץ גרפי: 

יש לפתוח את הקובץ הגרפי ולהגדיל אותו באופן ניכר, כך שייראה על כל המסך. אם הפרטים שבלוגו והכיתובים מופיעים בצורה ברורה וחלקה, ללא לכלוך של פיקסלים, ניתן להניח שהקובץ שברשותך איכותי.

 Sample-Logo

במידה ואין ברשותך קובץ מתאים, ניתן לפנות אל הסטודיו שעיצב עבורך את הלוגו או לבית הדפוס שהפיק עבורך כרטיסי ביקור או כל ניירת משרדית אחרת.

 
 
VirtueMart
עגלת המוצרים שלך ריקה.

מוצרי USB והיי-טק
דיסק און קי
סביבת מחשב
מוצרי פרסום לטלפון נייד
גימיקים וגאדגטים
עכברים למחשב
אוזניות ורמקולים
מטען גיבוי לנייד
כלי כתיבה ומרקרים
עטי פלסטיק
עטי מתכת
עטים עם גימיק
עטים יוקרתיים
מרקרים וטושים
סטים
עפרונות
מארזים לעטים
מוצרי פרסום למשרד
מחשבונים
לשים על השולחן
תזכוריות ודפי ממו
מסגרות לתמונות
ציוד משרדי
תחתיות לכוסות
מעמדים לעטים
משטחי עכבר
מחברות, פנקסים ומכתביות
מחברות
מכתביות
פנקסים
אוגדנים
מוצרי פרסום מתוקים
סוכריות
שוקולדים
עוגיות
נשיקות מרנג
כוסות מאג ובקבוקים
בקבוקי ספורט
ספלים ומאגים
כוסות זכוכית
תרמוסים וכוסות תרמיות
מוצרי פרסום לרכב
מוצרי קידום מכירות
מוצרי פרסום לאירועים
שרוכים ותגי שם
צמידי יד
מוצרי נייר בהפקה אישית
מחזיקי מפתחות
מחזיקים עם גימיק
מחזיקי מתכת
מחזיקי מפתחות בהפקה
פנסים אולרים ופותחנים
פותחני בקבוקים
אולרים ושאקלים
פנסים וסמני לייזר
מוצרי פרסום לנופש ופנאי
אביזרי ספורט
אביזרי נסיעות ותיירות
משחקים
צידניות ותיקי פיקניק
לים ולבריכה
כסאות ערסלים ומחצלות
כלי עבודה
מחנאות וברביקיו
מטריות ושמשיות
מזוודות, תיקים ושקיות
תיקי גב
תיקי רחצה
תיקי מחשב נייד
תיקי יד
מזוודות ותיקי נסיעה
תיקי כנסים
תיקי ספורט
ארנקים
נרתיקים
תיקי קניות
תיקי צד ופאוצים
מוצרי טקסטיל לפרסום
כובעים עם לוגו
מעילי חורף
מגבות רקומות וחלוקים
חולצות מודפסות
כיסויי ראש ובנדנות
שמיכות פליז וכרבולית
צעיפים ומחממי צוואר
בגדי עבודה
מוצרים ידידותיים לסביבה
מוצרים סולארים
מוצרים מנייר ממוחזר
שקיות ותיקים לקניות
כלי כתיבה
שעונים לפרסום
שעוני שולחן
שעוני קיר
שעוני יד
שעוני רדיו
שעוני חול
מוצרי מנהלים
אביזרים לכרטיסי ביקור
מתנות יוקרתיות
מתנות לעובדים וללקוחות
מתנות דקורטיביות
מתנות לאירוח
מתנות למטבח
מתנות ומארזים ליין
מוצרי טיפוח ובריאות
מוצרי רפואה
מוצרי טיפוח
מוצרי פינוק
מוצרי היגיינה
לוחות שנה, יומנים והגדות
לוחות שנה
יומנים
הגדות לפסח
מתנות לחג
מתנות לראש השנה
מתנות לפסח
יום העצמאות
מתנות לחנוכה
מתנות לטו בשבט
הפקות מיוחדות
מוצרים חדשים

המחירים אינם כוללים מע"מ