הצבע שלך הוא הזהות שלך, לכן נרצה שהלקוח יקבל מוצרי פרסום הנושאים את הלוגו שלך בצבע המדוייק שתבקש.
קיים הבדל ניכר בגווני הצבע הנראים על גבי מסך המחשב שלך לבין גווני הצבע הנראים על כל מסך מחשב אחר, ובנוסף, קיים הבדל בין צבעי המסך לצבעי ההדפסה.
לכן, כדי שנוכל להגיע לדיוק המקסימלי בבחירת גוון הצבע, נעדיף לקבל את המספר המדוייק של צבעי הלוגו שלך.
תוכל לבקש מהסטודיו שלך את מספר הצבע המדוייק, הידוע בכינוי צבע פאנטון (Pantone).
טיפ - הדפסה בצבע אחד מאפשרת חסכון משמעותי במחיר, לעומת הדפסה של מספר צבעים.
אנו מבינים כי הלוגו שלכם הוא לב המוצר וכי חשוב לכם לקבל בדיוק את תוצאות המבוקשות.
בדיוק בשל כך אנו מקפידים ליצור הדמייה של המוצר המבוקש עם הגרפיקה שלכם, בדיוק כמו זו שתופק בפועל.
במקרים ומדובר בייבוא, אנו משלחים אליכם תוך מספר ימים דוגמה אמיתית של המוצר ישירות מהמפעל המייצר בחו"ל, זאת באמצעות DHL או Fedex.
בכל מקרה, בין אם מדובר בתהליך הפקה המבוצע בארץ או בחו"ל תהליך ההפקה מתחיל רק לאחר קבלת אישורכם לגרפיקה.
מדוע איננו שולחים דוגמה פיזית לפני כל עבודת הפקה ולרוב מסתפקים בהדמיה ממוחשבת?
יש לכך שתי סיבות עיקריות:
לרוב המוצרים זמני האספקה נעים בין מספר ימים עד לשבוע ימים מרגע אישור הגרפיקה בידי הלקוח ועד לאספקת המוצרים למשרדי הלקוח.
אולם קיימים גם מקרים בהם מעורב תהליך יבוא בדרך הים, שמטבע הדברים אורך זמן רב יותר, ומגיע לעיתים עד 90 יום.
במקרים מסויימים, בהם מדובר בהזמנה דחופה, נעשה את כל המאמצים על מנת לקצר את זמן האספקה.
כאשר אנו פונים לבחור מוצרי פרסום ללקוחות או לעובדים שלנו אנחנו צריכים לשאול את עצמו מספר שאלות בסיסיות:
מיהו קהל היעד שלנו?
מהו פלח הגילאים ומה העיסוק העיקרי שלהם? חשוב לבחור מוצר בעל ערך מוסף למקבל, מתנה שתהיה לו שימושית בסביבת העבודה, תתאים לאורך חייו והוא ייהנה ממנה.
באיזה אירוע אנחנו מעוניינים לחלק את המוצר?
בתערוכה, אירוע חברתי, אירוע פרטי או לחילופין חלוקה באמצעות הדואר ובעזרת שליחים? בחרו מוצר שיהיה רלוונטי ומתאים לאירוע. מוצר נכון יעזור ללקוחות שלכם לזכור את האירוע ואת מטרותיו.
מהי התדמית אותה אנו מבקשים לשדר ללקוחות שלנו בעזרת המוצר? נבחר במוצרים אחרים בין אם אנו רוצים לשדר מסר של יוקרה ובין אם אנחנו רוצים לשדר מסר של חברה צעירה וחדשנית.
מהו היעד השיווקי של המוצר?
חשוב לייחד את המוצר ולבחור אותו בהתאם ליעד שאנחנו מנסים להשיג בעזרתו (אמינות, זריזות, יושר, הנאות, אכפתיות וכו'). מוצר נכון יזכיר למקבל אותו את השירותים שהחברה מספקת וישדר לו את המסר הנכון.
בנוסף לכך, רצוי לבחור במתנה מקורית איכותית ומפתיעה, שתחזיק לאורך זמן, תבדיל אתכם מהמתחרים ותעזור לכם להיחקק בזיכרון.
טיפ קטן - תעבדו מבפנים החוצה; תתחילו מהעובדים שלכם, יש להם מגע עם הלקוחות יום-יום, והם עצמם בעלי רעיונות ודעות. לכן הרצת הרעיונות לקידום העסק ייתנו לך פידבק מצוין. העובדים שלכם מיד יגידו לכם את דעתם הכנה, איזה מבין המוצרים יקדם אתכם הכי טוב מול לקוחותיכם. זה יחסוך לכם זמן והוצאות מיותרות.
עדיין לא מצאת את מה שחיפשת?
נשמח לעמוד לשירותכם ולתת לכם ייעוץ והכוונה מקצועיים ואמינים בבחירת המתנה מהניסיון הרב שלנו בתחום.
מוצרי פרסום מוגדרים כאביזרי שיווק שווה ערך לכל אמצעי פרסום אחר ולכן מוכרים באופן מלא כהוצאה לצורכי מס ולהחזרי מע"מ.
למרות האמור, אם שווי המתנה הוא גבוה באופן יחסי, רצוי לערוך רשימה של מקבלים, כך שיש אסמכתא לכך שהמתנות אכן ניתנו ללקוחות לצורכי שיווק וקידום.
נוסף על כן, חשוב לדעת כי שווי הטבה ללקוח מוכרת כהוצאה עד לסכום של 200 ש"ח לשנה ללקוח.
מתנות לעובדים לעומת זאת, כדוגמת מתנות לחג - מוכרים במס כמענק לעובד ועל כן יש לרשום אותם כחוק בתלוש המשכורת של העובד בסעיף שווי שימוש והן נחשבות למרכיב שכר לכל דבר ועניין.
הדפסת טמפו הוא תהליך הדפסה בו אנו מעבירים לוגו או כיתוב בעל 2 מימדים (הגלופה) לאובייקט בעל 3 מימדים (המוצר).
ההדפסה מתבצעת באמצעות כרית סיליקון הדוגמת את פרטי ההדפסה מהגלופה ומעבירה אותה באמצעות לחיצה והתאמה מושלמת על גבי שטח המוצר המבוקש. כך ניתן להדפיס על מוצרים בעלי קימור, זווית או צורה שלא ניתן להדפיס עליהם בדרך אחרת.
ניתן לבצע הדפסה של מספר צבעים באמצעות שימוש בכרית סיליקון וגלופה נוספת בעבור כל צבע אותו נרצה להדפיס.
הדפסת משי היא תהליך הדפסה בו אנו מעבירים גרפיקה על גבי משטחים גדולים וישרים (ללא קימורים).
ההדפסה מתבצעת באמצעות רשת צפופה ואטומה המונחת על המוצר עליו נרצה את ההדפסה. הרשת מאפשרת לצבע לחדור רק לאותם אזורים מוגדרים שאינם אטומים, וכך הצבע עובר אל פני המוצר לפי הגרפיקה המבוקשת.
ניתן לבצע הדפסה של מספר צבעים באמצעות שימוש במספר רשתות, המגדירות כל אחת את הגרפיקה של כל צבע בו נרצה להשתמש.
בסיום התהליך, המוצר עובר ייבוש בתנור, בקרת איכות ונארז למשלוח ללקוח.
בשל תהליך הפקת הרשת וכיוון המכונה לכל צבע, יתרון השימוש בשיטה הוא בכמויות גדולות בלבד.
ניתן להוסיף ללא תשלום כל כיתוב שתבקשו להדפיס בנוסף ללוגו או במקומו כגון סלוגן, טלפון, אתר אינטרנט או כתובת דואר אלקטרוני.
חשוב לדעת:
קובץ הגרפיקה שלכם הוא הבסיס לעבודת ההפקה שלנו. לכן חשוב שיהיה כמה שיותר איכותי ושיאפשר עיבוד גרפי קל ונוח.
לרוב, אנו מעדיפים לקבל קובץ גרפי איכותי מסוג PDF וקטורי (Vectory) המתאים לשימוש בתוכנות גרפיות שונות, אך בהחלט ניתן לעבוד גם עם קבצים איכותיים בפורמטים נוספים כגון JPG, AI,TIF.
כלל אצבע לבדיקת קובץ גרפי:
המחירים אינם כוללים מע"מ